KLACHTENPROCEDURE
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.
Retouren
De Happenplanken die inclusief gravering besteld zijn (maatwerk) kunnen nadat het graveren heeft plaatsgevonden niet meer geretourneerd worden. Tenzij een fout van onze kant heeft geleid tot een fout in de gravering, neemt u dan alstublieft contact met ons op. Wij sturen u een verzendlabel waarmee het pakket kostenloos aan ons teruggestuurd kan worden.
Wilt u een Happenplank of product zonder gravering aan ons retourneren? Dan betaalt u zelf de verzendkosten voor het retoursturen. Neem u hiervoor contact met ons op via info@happenplank.nl
Levering
We doen er alles aan om de bestelling op tijd te laten bezorgen. De tijdsindicatie die we geven is gebaseerd op onze ervaringen met de bezorgdienst uit het verleden. Mocht er onverhoopt een vertraging zijn, veroorzaakt bij Post.NL, kan Happenplank daar helaas geen verantwoording voor nemen.
Klacht
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@happenplank.nl
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.