Veelgestelde vragen Happenplank - Verzending, Levertijd & Retour
📦💶 Verzendkosten
Wat zijn de verzendkosten?
- DHL afhaalpunt binnen Nederland € 6,25
- Huisadres binnen Nederland € 7,25
- België €9,50
- Duitsland €14,50
- Frankrijk €19
- Italië €11,50
- Spanje €9,50
- Zweden €18
- Bestellingen boven de €150 worden gratis verzonden. Voor bestellingen naar het buitenland worden orders boven de €200 gratis verzonden.
🕒 Snelle levering
Wat zijn de levertijden?
- Ons streven is om elke bestelling na akkoord van het ontwerp dezelfde werkdag nog te verzenden.
- Mocht dit onverhoopt niet lukken dan zal de bestelling uiterlijk binnen 4 dagen worden verzonden.
Kan ik mijn bestelling volgen via Track&Trace?
- Nadat de bestelling wordt verzonden krijg je een e-mail met een Track&Trace bericht. Hiermee kun je zien wanneer de bestelling thuis wordt bezorgd. Happenplank heeft helaas geen invloed op vertragingen die door drukte bij de bezorgdiensten worden veroorzaakt.
Kan ik aangeven wanneer het cadeau geleverd moet worden?
- Bij het uitchecken is er een opmerkingenvak waarin kan worden aangegeven welke dag of week je de bestelling zou willen laten bezorgen.
Kan ik mijn bestelling naar een ander land laten verzenden?
- Ja dat kan, wij informeren je graag hierover via de chatfunctie of via de mail.
Met welke bezorgdienst wordt de bestelling verzonden?
- Wij maken gebruik van de bezorgservice van Post.NL en DHL.
Kan ik een bestelling laten bezorgen bij een pakketpunt?
- We maken gebruik van de pakketpunten van DHL. Op basis van het opgegeven (huis)adres van de klant kiezen wij het dichtsbijzijnde DHL pakketpunt uit om de bestelling te laten bezorgen.
- Heb je voorkeur voor een bepaalde winkel of afhaalpunt, geef dit dan door de bestelling.
Kan ik mijn bestelling direct naar de ontvanger laten sturen?
- Ja, dat is zeker mogelijk! Tijdens het bestelproces kun je eenvoudig het afleveradres van de ontvanger invullen. We zorgen ervoor dat er geen factuur of prijsinformatie wordt meegestuurd in het pakket.
- Wil je het extra persoonlijk maken? Voeg dan een handgeschreven kaartje toe met jouw eigen tekst — wij regelen de rest!
Afleveradres wijzigen
- Zolang het verzendlabel nog niet is aangemaakt kan het afleveradres nog gewijzigd worden. Dit kan worden doorgeven via de chatservice of via de mail.
Wijzigen van dag of tijdsvak van bezorgen
- Via het track & trace-bericht van de vervoerder kun je – afhankelijk van de mogelijkheden – de bezorgdag, het tijdvak of de afleverlocatie aanpassen."
Spoedbestelling
- Heeft u snel een cadeau nodig wat dezelfde dag nog verzonden moet worden, stuur dan een mail of chat via onze live chatservice of dit mogelijk is. In de meeste gevallen kan de bestelling dezelfde dag nog worden gegraveerd en verzonden.
Bestelling afhalen in Hoofddorp
- Het is mogelijk om je bestelling gratis af te halen in Hoofddorp. Het exacte adres wordt getoond tijdens het afrekenen. In overleg kunnen we ook een afhaalafspraak in het weekend plannen.
- Wil je gebruikmaken van deze optie? Klik dan bij het afrekenen op "Bestelling afronden". Je krijgt vervolgens de keuze tussen verzending of afhalen bij winkelier. Zodra je kiest voor afhalen, worden de verzendkosten automatisch verwijderd uit het besteloverzicht.
Borrelplank cadeau Hoofddorp & Haarlem
- Happenplank is een online shop en bezorgd door heel Nederland, België en de meeste Europese landen.
- Ben je op zoek naar een gepersonaliseerd cadeau in Hoofddorp, Nieuw Vennep, Haarlem, Haarlemmermeer, Heemstede, Uithoorn, Kudelstraat, de Kwakel, Amstelveen, Aalsmeer of Cruqiuis? Dan kun je altijd een uniek borrelplank cadeau ophalen bij ons afhaalpunt in Hoofddorp.
- Binnen Hoofddorp kun je gebruik maken van gratis verzending met de code: Hoofddorp
🔁 Retourbeleid
Gepersonaliseerde borrelplanken kunnen niet geretourneerd worden
- Een gepersonaliseerde borrelplank – zoals een plank met gravering – wordt speciaal voor jou op maat gemaakt. Daarom kunnen we deze producten helaas niet retour nemen.
- Om fouten te voorkomen, sturen we vooraf altijd een voorbeeld van het ontwerp per mail. Pas na jouw goedkeuring gaan we over tot graveren.
Kwaliteit en tevredenheid staan voorop
- Mocht er bij ontvangst iets niet in orde zijn, zoals een kromme plank, een scheur of een onregelmatigheid die niet hoort bij de natuurlijke eigenschappen van hout, dan lossen we dat uiteraard op. We graveren dan zonder extra kosten een nieuwe plank en sturen deze opnieuw naar je op.
Retourneren artikelen zonder gravering
- Is je borrelplank zonder gravering besteld, of heb je een cadeau artikel zonder personalisatie ontvangen? Dan mag je het altijd binnen 14 dagen retourneren of omruilen.
- We vragen je wel om het artikel in originele staat terug te sturen: ongebruikt, onbeschadigd en zonder verkleuring. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
- Zodra we het product netjes hebben ontvangen, zorgen we ervoor dat het aankoopbedrag binnen 24 uur wordt teruggestort óf – als je dat liever hebt – sturen we een ander artikel toe.
Retourvoorwaarden
- Wil je een product retourneren? Dat kan binnen 14 dagen na ontvangst, mits het artikel ongebruikt, onbeschadigd en niet verkleurd is. Alleen producten zonder gravering of personalisatie komen in aanmerking voor retour.
- Gepersonaliseerde producten zoals gegraveerde borrelplanken zijn uitgesloten van retournering, tenzij er sprake is van een productiefout of transportschade.
- De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening. Zodra wij het artikel in goede staat hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag binnen 24 uur terug of sturen een ander artikel op — net wat je kiest.
- Het retourbeleid is onderdeel van onze algemene voorwaarden.