Hoofddorp

Kvk: 85152277

BTW: NL004058887853

IBAN: NL77KNAB0414734920

BIC code: KNABNL2H

  

Dorine Beers
eigenaresse van Happenplank

info@happenplank.nl

  


Veelgestelde vragen Happenplank - Klantenservice en contact


Onze klantenservice is bereikbaar op:

Snelle en directe antwoorden via onze live chat

  • Onze klantenservice staat voor je klaar via de live chat, van maandag tot en met vrijdag, tussen 09:00 en 17:00 uur. Een medewerker beantwoordt je vragen direct en helpt je verder.


Chatfunctie niet beschikbaar?

  • Geen zorgen! Je kunt altijd een bericht achterlaten via de chatfunctie of per e-mail naar info@happenplank.nl. We nemen zo snel mogelijk contact met je op. 


Nog geen bericht ontvangen?

  • Heb je nog geen antwoord van ons gezien? Het kan zijn dat onze e-mail per ongeluk in je spambox is beland. Wil je daar even kijken? We reageren altijd zo snel mogelijk, dus hopelijk staat ons bericht daar al voor je klaar. 


Telefonisch contact

  • Helaas is deze mogelijkheid momenteel niet beschikbaar. Mocht u de voorkeur geven aan telefonisch contact met een medewerker van Happenplank, kunt u ons een email met een belverzoek, we bellen u dan zo snel mogelijk terug. 


Hoe kun je een account aanmaken?

  • Bovenaan de pagina vind je de optie "Mijn account". Wanneer je hierop klikt, kun je eenvoudig een account aanmaken. Het voordeel hiervan is dat je bij je volgende bestelling sneller kunt afrekenen, zonder dat je al je (adres)gegevens opnieuw hoeft in te voeren.


Hoe kun je de gegevens in een account wijzigen?

  • Bovenaan de pagina vind je de optie "Mijn account". Wanneer je hierop klikt en inlogt, kun je eenvoudig je gegevens aanpassen. 


Hoe kun je een account verwijderen?

  • Op dit moment is het niet mogelijk om zelf je account te verwijderen. We helpen je hier graag mee! Stuur ons een bericht of neem contact op via onze chatservice en wij zorgen ervoor dat je account veilig wordt verwijderd.


Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

  • Je kunt je bestelling annuleren of wijzigen zolang deze nog niet is verwerkt. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via e-mail of de chatservice.


Artikelen retourneren

  • Wil je een product retourneren? Dat kan binnen 14 dagen na ontvangst, mits het artikel ongebruiktonbeschadigd en niet verkleurd is. Alleen producten zonder gravering of personalisatie komen in aanmerking voor retour.
  • Gepersonaliseerde producten zoals gegraveerde borrelplanken zijn uitgesloten van retournering, tenzij er sprake is van een productiefout of transportschade.
  • De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening. Zodra wij het artikel in goede staat hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag binnen 24 uur terug of sturen een ander artikel op — net wat je kiest.
  • Het retourbeleid is onderdeel van onze algemene voorwaarden.


Which language can I use when I send an email for information?

  • You can use the dutch, english or spanish language
  • Español: puede enviarme un correo electrónico en español


Wat te doen als je een onjuist gespeld e-mailadres hebt ingevoerd?

  • Laat het ons z.s.m. weten en we passen dit aan.  


Ik heb geen orderbevesting of digitaal voorbeeld ontwerp ontvangen.

  • Als de betaling van de bestelling gelukt is, zou het goed kunnen dat de orderbevesting en verdere e-mailberichten in de spambox terecht zijn gekomen. 
© 2014 - 2025 Happenplank | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel