| Hoofddorp Kvk: 85152277 BTW: NL004058887853 IBAN: NL77KNAB0414734920 BIC code: KNABNL2H | |||
Dorine Beers |
Veelgestelde vragen Happenplank - Klantenservice en contact
Onze klantenservice is bereikbaar op:
maandag tm vrijdag: 9:00 - 17:00
email: info@happenplank.nl
Waarom krijg ik geen antwoord?
Check au.b. uw spambox. Helaas komen veel berichten van ons daar in terecht.
Contact met Happenplank
Een klantenservice medewerker geeft direct antwoord op je vragen in de live chatfunctie. De chatfunctie is beschikbaar van maandag tm vrijdag van 9:00 tot 17:00.
Is de chatfunctie niet beschikbaar? Laat dan een bericht achter. Dit kan via de chatfunctie berichtenservice of via de mail naar info@happenplank.nl. We nemen zo snel mogelijk contact op.
Telefonisch contact
Helaas is deze mogelijkheid momenteel niet beschikbaar. Mocht u de voorkeur geven aan telefonisch contact met een medewerker van Happenplank, kunt u ons een email met een belverzoek, we bellen u dan zo snel mogelijk terug.
Hoe kun je een account aanmaken?
Bovenaan de pagina vind je de optie "Mijn account". Wanneer je hierop klikt, kun je eenvoudig een account aanmaken. Het voordeel hiervan is dat je bij je volgende bestelling sneller kunt afrekenen, zonder dat je al je (adres)gegevens opnieuw hoeft in te voeren.
Hoe kun je de gegevens in een account wijzigen?
Bovenaan de pagina vind je de optie "Mijn account". Wanneer je hierop klikt en inlogt, kun je eenvoudig je gegevens aanpassen.
Hoe kun je een account verwijderen?
Op dit moment is het niet mogelijk om zelf je account te verwijderen. We helpen je hier graag mee! Stuur ons een bericht of neem contact op via onze chatservice en wij zorgen ervoor dat je account veilig wordt verwijderd.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen? Je kunt je bestelling annuleren of wijzigen zolang deze nog niet is verwerkt. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via e-mail of de chatservice.
Ik wil een artikel retour sturen, kan dat?
Borrelplanken zonder gravering en cadeau artikelen die niet gepersonaliseerd zijn kunnen worden geretourneerd. De kosten hiervoor zijn voor de klant. Als het product in goede staat wordt ontvangen, wordt het aankoopbedrag direct teruggestort.
Which language can I use when I send an email for information?
You can use the dutch, english or spanish language
Español: puede enviarme un correo electrónico en español
Wat te doen als je een onjuist gespeld e-mailadres hebt ingevoerd?
Laat het ons z.s.m. weten en we passen dit aan.
Ik heb geen orderbevesting of digitaal voorbeeld ontwerp ontvangen.
Als de betaling van de bestelling gelukt is, zou het goed kunnen dat de orderbevesting en verdere e-mailberichten in de spambox terecht zijn gekomen.