Veelgestelde vragen Happenplank - Bestellen

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald maar geen bevestiging ontvangen
Controleer of de betaling voltooid is en of het bedrag is afgeschreven van uw rekening. Als dit het geval is en u heeft geen order bevestiging ontvangen (dit wordt direct na betaling verstuurd) kan het zijn dat er of een fout is gemaakt in het e-mailadres of de bevestiging is in de spambox terecht gekomen. Mocht u geen bevestiging hebben ontvangen, dan ontvangen we hiervan graag bericht via info@happenplank.nl

Kan ik mijn bestelling direct naar de ontvanger sturen?
Dat is zeker mogelijk.Tijdens het bestelproces kun je aangeven bij wie je het cadeau zou willen laten bezorgen. We verzenden nooit een factuur mee bij het pakket. Eventueel een handgeschreven kaartje met leuke tekst kan meegestuurd worden. 

Spoedbestelling
Heeft u snel een cadeau nodig wat dezelfde dag nog verzonden moet worden? Stuur dan een mail of chat via onze live chatservice of dit mogelijk is. In de meeste gevallen kan de bestelling dezelfde dag nog gegraveerd en verzonden worden. 

Hoe snel ontvang ik een voorbeeld ontwerp nadat de bestelling is gedaan?
Meestal ontvang je binnen een uur een voorbeeld in je mailbox wanneer de bestelling tussen 9:00 en 17:00 geplaatst wordt. Door drukte met grote bestellingen die gegraveerd worden kan het soms iets langer duren. Binnen 24 uur ontvang je zeker een ontwerp maar in de praktijk is de 15 uur nog nooit overschreden. 


Kan ik mijn eigen logo of ontwerp laten graveren?
Dat is zeker mogelijk. Elke borrelplank of cadeau kan worden gegraveerd met een logo of afbeelding die je nadat je besteld hebt naar ons toe mailt of via de chatservice naar ons verzendt.

Kan een foto worden gegraveerd met tekst erbij?
Bij het bestellen van een borrelplank, vragen we welke afmeting de gravering je zou willen bestellen. Alles wat binnen dit kader valt kan gegraveerd worden. Bijvoorbeeld een gravering van 10cm breed, mag maximaal 10x10cm worden.

Kan ik aangeven wanneer het cadeau geleverd moet worden?
Bij het uitchecken is er een opmerkingenvak waarin kan worden aangegeven welke dag of week je de bestelling zou willen laten bezorgen. 

Hoe kan ik betalen?
Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen:

  • Ideal
  • Creditcard
  • Paypal
  • Klarna
  • Bancontact
  • Belfius
  • KBC/CBC
  • vooraf overmaken


Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?Het is mogelijk om de bestelling af te halen in Hoofddorp. Adresgegevens staan bij de check-out vermeld. Afhaaldag en tijden in overleg eventueel ook in het weekend mogelijk.

Wat zijn de IBAN gegevens van Happenplank?
IBAN: NL77KNAB0414734920 tnv Happenplank
BIC code: KNABNL2H

© 2014 - 2024 Happenplank | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel